#Hospitality pop-up
Nechte se vyburcovat k novým nápadům a ukažte světu, že nejste pouze ubytovací zařízení, ale místo s příslibem jedinečných zážitků. Hospitality pop-up je unikátní akce, která spojuje zajímavé informace s osobním zážitkem.



Hlavní témata workshopu
Skrze zážitkový workshop chceme přispět k udržitelnosti krásného oboru #hospitality a nakazit ostatní nadšením pro hotelnictví. Půldenní program této akce má za cíl jediné – aby účastníky bavil a obohatil je o nové nápady, díky kterým mohou posouvat kupředu nejen své ubytovací zařízení, ale přirozeně i celý obor.


Čím je workshop unikátní
- Konkrétní aplikace na obor hotelnictví
- Teoretický výklad obohacený o mnoho příkladů z praxe a praktických tipů, jak prohlubovat autenticitu vašeho ubytovacího zařízení efektivně a s radostí
- Celý workshop je sestaven s důrazem na osobní zážitek každého z účastníků
- Originální pracovní materiály, které vám budou sloužit ještě dlouho po skončení akce
- Pro každý workshop vybírám zajímavé prostory 🙂
Pro koho je workshop určen
Workshop je určen pro všechny zaměstnance, provozní i majitele menších a středních ubytovacích zařízení (hotely, penziony, apartmány atd.), ale i pro všechny, kteří chtějí do oboru #hospitality teprve vstoupit a hledají originální zdroj inspirace.
Je jedno, jestli jste srdcem housekeepingu, hotelových snídaní, nebo máte na starost marketing – v hotelnictví záleží na energii každého člena týmu.
Co se naučíte / bližší informace
Pokud máte pocit, že začínáte ztrácet sami sebe, jste zacykleni v každodenním provozu a nezbývá vám čas na to zásadní – kreativní nápady, péči o stálou klientelu, natož o neustále vylepšování konceptu, může být účast na Zážitkovém workshopu tím správným impulsem pro případné změny. Doby, kdy ubytovacímu zařízení stačilo udělat jednu sérii fotek, napsat základní popisek a nechat se zalistovat, jsou pryč. Dnešní doba si žádá proaktivní a kreativní přístup na všech frontách.
Do 31. října 2023 možnost zrušení zdarma. Následně je Váš zájem o workshop potvrzen zaplacením celkové ceny (1590 Kč). Tato částka je nevratná. Avšak chápeme, že se může stát ledacos. V případě, že za Vás najdeme náhradu, celou částku Vám obratem vrátíme.
Celou akcí Vás provede Jarka Juříčková a Katka Cinklová. Obě pracují na volné noze v oboru hotelnictví a svou práci berou jako poslání. Jarka Vám představí koncept neuromarketingu v oboru hospitality a různé pohledy na budování loajality. Katka Vám přiblíží možnosti prezentace v on-line světě (sociální sítě, on-line portály) a s ní související příležitosti pro šíření povědomí o Vašem podniku.
Celá akce je koncipována do sekvence 3 přednášek. To však není vše - těšit se můžete na praktické cvičení z oboru i kreativní tvorbu, díky které bude Váš zážitek z akce doslova personalizovaný. Po celou dobu bude k dispozici vynikající občerstvení včetně výběrové kávy. Prostor bude i na vzájemnou diskuzi s námi i ostatními účastníky. Chceme, abyste si z workshopu odnesli zejména nové nápady a hodnotnou inspiraci, proto se jedná o komorní akci pro omezený počet osob.
Program je nabitý, proto všechny registrované účastníky požádáme o dřívější příchod, nejpozději však v 8:50 hodin. Začínáme v 9:00 hodin a chceme se s Vámi ještě před začátkem v klidu přivítat a ve spolupráci s kavárnou plnohodnotně a v klidu pohostit. :)
Pro tuto událost jsme vybrali krásnou kavárnu Jako doma pod věží ve Frýdku-Místku (Na Půstkách 68). Aktuálně je rezervovaný menší salonek, ale v případě většího zájmu máme prostor akci lehce "nafouknout" pro další zájemce. Celá akce bude každopádně v úzkém kruhu zájemců.
Fotogalerie
Upozornění před registrací
Nejbližší workshop

Místo konání: | Kavárna Jako doma pod věží, Frýdek-Místek |
Termín: | 16/11/2023, 09:00 - 12:00 |
Volná místa: | 1/10 |