#Hospitality pop-up
Nechte se vyburcovat k novým nápadům a ukažte světu, že nejste pouze ubytovací zařízení, ale místo s příslibem jedinečných zážitků. Hospitality pop-up je unikátní akce, která spojuje zajímavé informace s osobním zážitkem.
Hlavní témata workshopu
Skrze zážitkový workshop chci přispět k udržitelnosti krásného oboru #hospitality a nakazit ostatní nadšením pro hotelnictví. Propracovaný program této akce má za cíl jediné – aby účastníky bavil a obohatil je o nové nápady, díky kterým mohou posouvat kupředu nejen své ubytovací zařízení, ale přirozeně i celý obor.
Čím je workshop unikátní
- Konkrétní aplikace na obor hotelnictví
- Teoretický výklad obohacený o mnoho příkladů z praxe a praktických tipů, jak prohlubovat autenticitu vašeho ubytovacího zařízení efektivně a s radostí
- Celý workshop je sestaven s důrazem na osobní zážitek každého z účastníků
- Originální pracovní materiály, které vám budou sloužit ještě dlouho po skončení akce
- Pro každý workshop vybírám zajímavé prostory 🙂
Pro koho je workshop určen
Workshop je určen pro všechny zaměstnance SALES, MARKETING a FRONT OFFICE úseků, provozní i majitele menších a středních ubytovacích zařízení (hotely, penziony, apartmány atd.), ale i pro všechny, kteří chtějí do oboru #hospitality teprve vstoupit a hledají originální zdroj inspirace.
Je jedno, jestli jste srdcem hotelových snídaní nebo máte na starost marketing – v hotelnictví záleží na energii každého člena týmu. Jedno je jisté – z workshopu si odnesete mnoho podnětů pro zlepšení vašeho ubytovacího zařízení, které můžete začít co nejdříve aplikovat do praxe.
Co se naučíte / bližší informace
Pokud máte pocit, že začínáte ztrácet sami sebe, jste zacykleni v každodenním provozu a nezbývá vám čas na to zásadní – kreativní nápady, péči o stálou klientelu, natož o neustále vylepšování konceptu, může být účast na Zážitkovém workshopu tím správným impulsem pro případné změny. Doby, kdy ubytovacímu zařízení stačilo udělat jednu sérii fotek, napsat základní popisek a nechat se zalistovat, jsou pryč. Dnešní doba si žádá proaktivní a kreativní přístup na všech frontách.
Do 30. dubna 2024 možnost zrušení zdarma. Následně je Váš zájem o workshop potvrzen zaplacením celkové ceny (3790 Kč). Tato částka je nevratná. Avšak chápeme, že se může stát ledacos. V případě, že za Vás najdeme náhradu, celou částku Vám obratem vrátíme.
Celou akcí Vás provedu já, Jarka Juříčková, ve spolupráci se speciálním hostem tohoto Pop-upu, Dagmar Matějíčkovou. Představíme Vám koncept neuromarketingu v oboru hospitality a různé pohledy na budování loajality. V neposlední řadě se podíváme na to, jaké techniky Vám mohou pomoci zvládat nejen stresové situace, ale i každodenní provoz s radostí a nadšením.
Celá akce je koncipována do sekvence 3 přednášek. To však není vše - těšit se můžete na praktické cvičení z oboru i kreativní tvorbu, díky které bude Váš zážitek z akce doslova personalizovaný. Po celou dobu bude k dispozici vynikající občerstvení včetně výběrové kávy. Prostor bude i na vzájemnou diskuzi s námi i ostatními účastníky. Chci, abyste si z workshopu odnesli zejména nové nápady a hodnotnou inspiraci, proto se jedná o komorní akci pro omezený počet osob.
Program je nabitý, proto všechny registrované účastníky požádám o dřívější příchod, nejpozději však v 8:50 hodin. Začínáme v 9:00 hodin a rádi bych se s Vámi ještě před začátkem v klidu přivítaly a ve spolupráci s prostorem plnohodnotně a v klidu pohostily. :)
Cena 3790 Kč / osoba (nejsem plátce DPH). Každá další osoba z jednoho týmu / ubytovacího zařízení, 3390 Kč.
SLOU FLOU, Vinohradská 23, Praha 2 (místnost OBÝVÁK). Vy se můžete těšit nejen na příjemný zážitek, mnoho nových informací a podnětů, ale i na výběrovou kávu a vynikající občerstvení. Celá akce bude probíhat v úzkém kruhu zájemců.
Upozornění před registrací
Nejbližší workshop
Místo konání: | Praha (SLOU FLOU - Vinohradská 23, Praha 2) |
Termín: | 22/05/2024, 09:00 - 14:00 |
Volná místa: | 9/10 |