#Hospitality pop-up

Zážitkový workshop plný inspirace a nových trendů

Nechte se vyburcovat k novým nápadům a ukažte světu, že nejste pouze ubytovací zařízení, ale místo s příslibem jedinečných zážitků. Hospitality pop-up je unikátní akce, která spojuje zajímavé informace s osobním zážitkem.

Překvapení pro umocnění zážitku
Tématické občerstvení
Pracovní sešit nadupaný inspirací

Hlavní témata workshopu

Loajalita v hotelnictví (zákaznická loajalita a loajalita ke značce)
Pečujete dostatečně o stálou klientelu? Věrnost se vyplácí. Budujte komunitu spokojených hostů s radostí a bez vytěžujících marketingových nástrojů.
Neurověda v hotelnictví
Jak hosty oslovit všemi smysly? Význam pocitů a emocí v zákaznické zkušenosti pro skutečný úspěch.
Osobní well-being
Chraňte si svou energii a nadšení díky jednoduchým technikám, které podněcují kreativitu a osobní potenciál.
Přednášející: Jaroslava Juříčková, Dagmar Matějíčková (speciální host). TENTO POP-UP (22.5.2024) JE URČEN EXKLUZIVNĚ POUZE PRO ŽENY Z OBORU #HOSPITALITY.
Uvozovky

Skrze zážitkový workshop chci přispět k udržitelnosti krásného oboru #hospitality a nakazit ostatní nadšením pro hotelnictví. Propracovaný program této akce má za cíl jediné – aby účastníky bavil a obohatil je o nové nápady, díky kterým mohou posouvat kupředu nejen své ubytovací zařízení, ale přirozeně i celý obor.

Workshop je určen pro všechny, kteří chtějí dělat hotelnictví upřímně a #hostitsrdcem.
Rám

Čím je workshop unikátní

  • Konkrétní aplikace na obor hotelnictví
  • Teoretický výklad obohacený o mnoho příkladů z praxe a praktických tipů, jak prohlubovat autenticitu vašeho ubytovacího zařízení efektivně a s radostí
  • Celý workshop je sestaven s důrazem na osobní zážitek každého z účastníků
  • Originální pracovní materiály, které vám budou sloužit ještě dlouho po skončení akce
  • Pro každý workshop vybírám zajímavé prostory 🙂

Pro koho je workshop určen

Workshop je určen pro všechny zaměstnance SALES, MARKETING a FRONT OFFICE úseků, provozní i majitele menších a středních ubytovacích zařízení (hotely, penziony, apartmány atd.), ale i pro všechny, kteří chtějí do oboru #hospitality teprve vstoupit a hledají originální zdroj inspirace.
Je jedno, jestli jste srdcem hotelových snídaní nebo máte na starost marketing – v hotelnictví záleží na energii každého člena týmu. Jedno je jisté – z workshopu si odnesete mnoho podnětů pro zlepšení vašeho ubytovacího zařízení, které můžete začít co nejdříve aplikovat do praxe.

Co se naučíte / bližší informace

Pokud máte pocit, že začínáte ztrácet sami sebe, jste zacykleni v každodenním provozu a nezbývá vám čas na to zásadní – kreativní nápady, péči o stálou klientelu, natož o neustále vylepšování konceptu, může být účast na Zážitkovém workshopu tím správným impulsem pro případné změny. Doby, kdy ubytovacímu zařízení stačilo udělat jednu sérii fotek, napsat základní popisek a nechat se zalistovat, jsou pryč. Dnešní doba si žádá proaktivní a kreativní přístup na všech frontách.

Do 30. dubna 2024 možnost zrušení zdarma. Následně je Váš zájem o workshop potvrzen zaplacením celkové ceny (3790 Kč). Tato částka je nevratná. Avšak chápeme, že se může stát ledacos. V případě, že za Vás najdeme náhradu, celou částku Vám obratem vrátíme.

Celou akcí Vás provedu já, Jarka Juříčková, ve spolupráci se speciálním hostem tohoto Pop-upu, Dagmar Matějíčkovou. Představíme Vám koncept neuromarketingu v oboru hospitality a různé pohledy na budování loajality. V neposlední řadě se podíváme na to, jaké techniky Vám mohou pomoci zvládat nejen stresové situace, ale i každodenní provoz s radostí a nadšením.

Celá akce je koncipována do sekvence 3 přednášek. To však není vše - těšit se můžete na praktické cvičení z oboru i kreativní tvorbu, díky které bude Váš zážitek z akce doslova personalizovaný. Po celou dobu bude k dispozici vynikající občerstvení včetně výběrové kávy. Prostor bude i na vzájemnou diskuzi s námi i ostatními účastníky. Chci, abyste si z workshopu odnesli zejména nové nápady a hodnotnou inspiraci, proto se jedná o komorní akci pro omezený počet osob.

Program je nabitý, proto všechny registrované účastníky požádám o dřívější příchod, nejpozději však v 8:50 hodin. Začínáme v 9:00 hodin a rádi bych se s Vámi ještě před začátkem v klidu přivítaly a ve spolupráci s prostorem plnohodnotně a v klidu pohostily. :)

Cena 3790 Kč / osoba (nejsem plátce DPH). Každá další osoba z jednoho týmu / ubytovacího zařízení, 3390 Kč.

SLOU FLOU, Vinohradská 23, Praha 2 (místnost OBÝVÁK). Vy se můžete těšit nejen na příjemný zážitek, mnoho nových informací a podnětů, ale i na výběrovou kávu a vynikající občerstvení. Celá akce bude probíhat v úzkém kruhu zájemců.

Bylo nám skvěle. Děkujeme za inspiraci a krásně strávený čas.
Lenka Janíková
Neokoukaný pohled na hotelnictví a spousta inspirace a příkladů, kt...
Štěpánka Polášková
Já byl opravdu spokojený. Seminář byl naladěný na moji vlnu –...
Jan Struhala

Upozornění před registrací

Účastí na workshopu riskujete, že nad hotelnictvím začnete přemýšlet jinak.

Nejbližší workshop

Téma občerstvení: květnový rozkvět
Místo konání: Praha (SLOU FLOU - Vinohradská 23, Praha 2)
Termín: 22/05/2024, 09:00 - 14:00
Volná místa: 9/10
Cena 3790 Kč (nejsem plátce DPH)

    Kontaktní formulář