ŠKOLENÍ PRO RECEPCI

… protože zatraceně úžasný/á není oficiální název pozice

Nechte se pohltit svým posláním a poznejte naplno kouzlo práce s hotelovými hosty. Toto školení je v mnoha ohledech jiné, proto čtěte pozorně bližší informace.

Pracovní sešit nadupaný inspirací
Překvapení pro umocnění zážitku
Rozvoj osobního potenciálu

Hlavní témata školení

ROLE RECEPČNÍ/HO
CO a JAK byste měli dělat se na vás valí ze všech stran. My se podíváme na to, PROČ je recepční nejdůležitější osobou každého ubytovacího zařízení.
KOMUNIKACE
Efektivní online i offline komunikace s hosty.
LOAJALITA
Staňte se miláčkem (věrných) hostů a rozšiřujte komunitu spokojených hostů jednoduše a s radostí.
KOMPENZACE
Stížnost hostů efektivně, přesto k oboustranné spokojenosti.
Přednášející: Jaroslava Juříčková
Uvozovky

Skrze zážitkové školení pro recepci chci přispět k udržitelnosti krásného oboru #hospitality a nakazit ostatní nadšením pro hotelnictví. Půldenní program má za cíl jediné – aby účastníky bavil a obohatil je o nový pohled, díky kterému mohou posouvat kupředu nejen sebe, ale přirozeně i celé ubytovací zařízení.

Školení je určeno pro všechny, kteří chtějí dělat hotelnictví upřímně a #hostitsrdcem.
Rám

Čím je školení unikátní

  • Teoretický výklad obohacený o mnoho příkladů z praxe a praktických tipů, jak prohlubovat osobní kompetence naplno a s radostí.
  • Celé školení je sestaveno s důrazem na osobní zážitek každého z účastníků.
  • Originální pracovní materiály, které vám budou sloužit ještě dlouho po skončení akce.
  • Možná netradiční přístup k roli recepční/ho, který se však snaží upozornit na to, co je v hotelnictví stále opomíjeno – pocity hostů, které ve finále rozhodují o všem.

Pro koho je školení určeno

Školení je určeno primárně pro recepční tým malých i velkých ubytovacích zařízení, avšak informace budou přínosné i pro veškerý personál, který přichází denně do kontaktu s hosty ubytovacího zařízení.

Bližší informace

Být dobrým hostitelem je umění, které je třeba naplno kultivovat. Pokud máte pocit, že vás pohlcuje každodenní provoz a dochází vám nápady pro vylepšování zákaznického zážitku, může být toto školení tím správným impulsem pro případné změny. Motivujte svůj tým tím správným způsobem a dejte jim důvody, proč je jejich práce tak důležitá a tak krásná.

Rámcový koncept školení vždy přizpůsobuji potřebám konkrétního ubytovacího zařízení tak, abychom pokryli ta témata, která jsou pro vás právě aktuální (kompenzace, věrnostní program atd.).

Zážitkové školení pro recepci probíhá přímo ve vašem ubytovacím zařízení. Aktuálně pouze Praha / středočeský kraj.

Cena je kalkulována spravedlivě dle počtu účastníků. 8990 Kč / 1 – 3 osoby, každá další osoba za zvýhodněnou cenu.

Já byl opravdu spokojený. Seminář byl naladěný na moji vlnu –...
Jan Struhala
Neokoukaný pohled na hotelnictví a spousta inspirace a příkladů, kt...
Štěpánka Polášková
Bylo nám skvěle. Děkujeme za inspiraci a krásně strávený čas.
Lenka Janíková

Upozornění před odesláním poptávky

Účastí na školení riskujete, že nad hotelnictvím začnete přemýšlet jinak.

Nejbližší workshop

Toto školení je pouze na poptávku
Místo konání:
Termín: , -
Volná místa: Plno
Cena (nejsem plátce DPH)