Obsahová strategie

Je načase začít brát obsah vážně. Pomáhám podnikům z oblasti pohostinství získat více přímých rezervací prostřednictvím poutavého obsahu založeném na skutečném příběhu. Cílem je obsah, který hosty nejen zaujme, ale také je přiměje k rezervaci.

Rám

Proč obsahová strategie?

Úspěšný obsah je navržen tak, aby přilákal ideální hosty, inspiroval je k akci a vyzdvihl jedinečný příběh vašeho podniku.
Začněte sdílet svůj příběh a budujte důvěru hostů správným směrem.

TEXTY NA WEB
Vaše texty nebyly od otevření ani jednou aktualizovány, nebo vytváříte nový web a nevíte, kde začít? Nabízíte prvotřídní služby, nacházíte se v jedinečné lokalitě a můžete zprostředkovat plnohodnotný zážitek, ale Vaše tržby stagnují a potenciální klientela z Vašeho webu odchází příliš brzy a bez rezervace? Je načase začít brát svůj obsah vážně. Nebojte se! Jste na správném místě.
E-MAILING
Důsledná e-mailová komunikace v ubytovacím zařízení je jednou z nejcennějších marketingových aktivit. Vychovávejte a rozšiřujte svou databázi a lákavými texty udržujte stávající i potenciální hosty v obraze a přiveďte je k akci – otevření, kliknutí, rezervaci.
REKLAMNÍ TEXTY
Viníkem za nulovou návratnost z investic do PPC kampaní, placených reklam na sociálních sítích či offline reklamy může být špatně postavená nabídka. Společně si vyjasníme vaší prodejní zprávu a začneme psát reklamní texty, které zaujmou a přivedou nové hosty.
RECENZE OD HOSTŮ
Nedostáváte od svých hostů dostatek recenzí? Společně připravíme plán kroků tak, aby Vaši (spokojení) hosté recenze dávali. Tím to ale nekončí, nezaujatý pohled a diplomatické odpovědi jsou mou silnou stránkou. Pokud nestíháte sledovat všechny recenzní portály a odpovídáte maximálně jednou za měsíc, můžete tuto práci přenechat mně.
NABÍDKA NA MÍRU
Možná budete potřebovat trochu od všeho. Možná si nejste jisti, kde začít a co skutečně potřebujete. Pojďme se bezplatně potkat či si zatelefonovat a vyjasnit si potřeby pro vaše ubytovací zařízení. Kontaktujte mě pro vlastní nabídku.

Chci spokojený podnik

Pro koho tu jsem?

  • Pro ty, které trápí profesní slepota a ocenili by nezávislý pohled
  • Pro ty, kteří chtějí své ubytovací zařízení posunout dále
  • Pro ty, kterým chybí nové nápady
  • Pro ty, kteří jsou pohlceni provozem a nemají čas na kreativní činnost
  • Pro ty, kteří by ocenili parťáka , který jim pomůže plnit středně a dlouhodobé cíle
  • Pro ty, kteří chtějí definovat vizi podniku a nasměrovat celý tým jedním směrem
  • Pro ty, kteří chtějí zvýšit tržby díky jedinečnosti svého ubytovacího zařízení
  • Pro ty, kteří si chtějí hlavní prodejní kroky dělat sami, ale ocenili by občasnou výpomoc a radu
  • Pro ty, kteří chtějí přestat sledovat konkurenci a pořádně to rozjet po své vlastní ose

Pokud jste se alespoň v jednom bodě našli, je docela možné,
že nám to spolu bude klapat.