Obsahová strategie
Je načase začít brát obsah vážně. Pomáhám podnikům z oblasti pohostinství získat více přímých rezervací prostřednictvím poutavého obsahu založeném na skutečném příběhu. Cílem je obsah, který hosty nejen zaujme, ale také je přiměje k rezervaci.


Proč obsahová strategie?
Úspěšný obsah je navržen tak, aby přilákal ideální hosty, inspiroval je k akci a vyzdvihl jedinečný příběh vašeho podniku.
Začněte sdílet svůj příběh a budujte důvěru hostů správným směrem.
TEXTY NA WEB
Vaše texty nebyly od otevření ani jednou aktualizovány, nebo vytváříte nový web a nevíte, kde začít? Nabízíte prvotřídní služby, nacházíte se v jedinečné lokalitě a můžete zprostředkovat plnohodnotný zážitek, ale Vaše tržby stagnují a potenciální klientela z Vašeho webu odchází příliš brzy a bez rezervace? Je načase začít brát svůj obsah vážně. Nebojte se! Jste na správném místě.
E-MAILING
Důsledná e-mailová komunikace v ubytovacím zařízení je jednou z nejcennějších marketingových aktivit. Vychovávejte a rozšiřujte svou databázi a lákavými texty udržujte stávající i potenciální hosty v obraze a přiveďte je k akci – otevření, kliknutí, rezervaci.
REKLAMNÍ TEXTY
Viníkem za nulovou návratnost z investic do PPC kampaní, placených reklam na sociálních sítích či offline reklamy může být špatně postavená nabídka. Společně si vyjasníme vaší prodejní zprávu a začneme psát reklamní texty, které zaujmou a přivedou nové hosty.
RECENZE OD HOSTŮ
Nedostáváte od svých hostů dostatek recenzí? Společně připravíme plán kroků tak, aby Vaši (spokojení) hosté recenze dávali. Tím to ale nekončí, nezaujatý pohled a diplomatické odpovědi jsou mou silnou stránkou. Pokud nestíháte sledovat všechny recenzní portály a odpovídáte maximálně jednou za měsíc, můžete tuto práci přenechat mně.
NABÍDKA NA MÍRU
Možná budete potřebovat trochu od všeho. Možná si nejste jisti, kde začít a co skutečně potřebujete.
Pojďme se bezplatně potkat či si zatelefonovat a vyjasnit si potřeby pro vaše ubytovací zařízení.
Kontaktujte mě pro vlastní nabídku.
Pro koho tu jsem?
- Pro ty, které trápí profesní slepota a ocenili by nezávislý pohled
- Pro ty, kteří chtějí své ubytovací zařízení posunout dále
- Pro ty, kterým chybí nové nápady
- Pro ty, kteří jsou pohlceni provozem a nemají čas na kreativní činnost
- Pro ty, kteří by ocenili parťáka , který jim pomůže plnit středně a dlouhodobé cíle
- Pro ty, kteří chtějí definovat vizi podniku a nasměrovat celý tým jedním směrem
- Pro ty, kteří chtějí zvýšit tržby díky jedinečnosti svého ubytovacího zařízení
- Pro ty, kteří si chtějí hlavní prodejní kroky dělat sami, ale ocenili by občasnou výpomoc a radu
- Pro ty, kteří chtějí přestat sledovat konkurenci a pořádně to rozjet po své vlastní ose
Pokud jste se alespoň v jednom bodě našli, je docela možné, že nám to spolu bude klapat.