Copywriting je jedním ze základnějších elementů efektivního online marketingu. Odkryjte 3 základní body úspěšného hotelového copywritingu z mé praxe!
Mnoho studií ukazuje, že lidský mozek dokáže zpracovat obrázek až…
Prodáváte ubytování nebo zážitek? 3 klíčové tipy, jak nastartovat prodej každého ubytovacího zařízení.
Rezervují si hosté ubytování kvůli puntíkatému povlečení a dubovým stolkům, nebo je hlavní motivací vyhlídka zážitku, který souzní s jejich osobními zájmy?
Známe to snad všichni – chceme na pár dnů odjet, je nám vcelku jedno kam, pouze toužíme uspokojit naší vnitřní potřebu po smysluplně stráveném čase. Někdo preferuje objevování nových gastronomický podniků v krajském městě. Někdo dává přednost celodennímu chození horskou přírodou. V této fázi plánování hraje rozhodující roli příslib nových zážitků. Samotný výběr ubytovacího zařízení na základě vybavení přichází až v druhé fázi – rezervaci ubytování. Proto je nesmírně důležité, aby marketingové úsilí každého ubytovacího zařízení cílilo mimo jiné na osobní zájmy potenciálních hostů a hlavní motivace jejich cesty.
Při troše kreativity dokážete vše elegantně propojit s ubytovací službou a stát se tak tím správným partnerem pro ideálně strávené dny plné nových zážitků. Společně se podíváme na nejdůležitější oblasti, které byste neměli opomenout.
Cena není to nejdůležitější, naše nákupní rozhodnutí jsou často vedena právě emocemi, které ovlivňují, jak vnímáme hodnotu konkrétní služby či zážitku.
Udělejte z hlavních atrakcí vašeho bezprostředního okolí součást prezentace. Stanete se tak důvěryhodným partnerem, který jim celý proces plánování pobytu velmi usnadňuje (na rozdíl od konkurence). Jen malý krůček pak stačí k rezervaci ubytování právě ve vašem zařízení.
Vymyslete vlastní aktivity, spolupracujte s poskytovateli v okolí a bavte se tvorbou autentických zážitků.
Začněte své ubytovací zařízení vnímat jako poskytovatele zážitků, a ne jako budovu s určitým počtem lůžek a možných přistýlek. Staňte se tvůrcem příběhu, který u vás mohou hosté zažít a nebojte se vyniknout z davu. Čeká na vás dobrodružná cesta hoteliéra, kterého práce baví, protože dokáže pozitivně ovlivnit zážitek svých hostů…
V dnešní době moderních technologií můžete využít potenciál vašeho ubytovacího zařízení skutečně naplno. Hotelový systém Better-Hotel vám může mnohé rozhodně usnadnit.
Nepřehlédněte 3 DALŠÍ TIPY NA PODPORU PRODEJE ZÁŽITKŮ a zjistěte více o možnostech moderního hotelového systému.