15 nápadů na příspěvek

Nemáte tušení, co zveřejňovat, sdílet nebo propagovat na sociálních sítích, blogu či v rámci newsletteru?

Rám

Zejména v tomto období, kdy covid zastavil cestování, není z pohledu prodejní strategie rádiové ticho odpovědí.

Komunikovat i nadále se svými zákazníky a hosty je řešením, které může mít jen pozitivní vliv na vaše tržby – nyní i do budoucna.

Přináším vám 15 nápadů na příspěvky, které můžete sdílet na sociálních sítích, poslat v rámci newsletteru či napsat přímo článek na vaše webové stránky. Nebo se pustíte rovnou do natočení videa? 😊

MÍSTNÍ ZÁŽITKY

  • Představte tradiční pokrm vašeho regionu
  • Nejlepší cyklo a pěší stezky v okolí vašeho ubytovacího zařízení
  • 5 nejzajímavějších míst, které musíte navštívit
  • Regionální výrobci, které byste neměli během pobytu minout
  • Kalendář kulturních akcí v okolí pro příští rok
  • Naše spolupráce s místní školou lyžování

ZÁKULISÍ VAŠEHO HOTELU & PENZIONU

  • Plán akcí na další rok
  • Recept na nejoblíbenější snídaňový dezert
  • Milovníci kávy srdečně vítáni – představení kávy, kterou nabízíte
  • Přípravy na vánoční sezónu (dekorace, menu, úklid)
  • Svatební den konkrétního páru

AKCE VE VAŠEM UBYTOVACÍM ZAŘÍZENÍ

  • Oslavte své narozeniny (5 doporučení našeho F&B managera)
  • Doporučení pro nezapomenutelný svatební den v rodinném hotelu
  • 6 důvodů, proč si vybrat penzion na horách pro firemní akci
  • Jak naplánovat rodinné setkání?

Jsem přesvědčená o tom, že mé tipy vás přivedou k dalším nápadům.
Na vás je jen realizovat je a dát o sobě vědět.

Spokojená rada na závěr

Zveřejňování konzistentního a poutavého obsahu vám dává obrovskou příležitost oslovit potenciální hosty informacemi, které chtějí a zajímají je. Vždy jen mějte na paměti své cílové publikum a nebojte se začít. Výsledky na sebe nenechají dlouho čekat!

Chci spokojený podnik

Pro koho tu jsem?

  • Pro ty, které trápí profesní slepota a ocenili by nezávislý pohled
  • Pro ty, kteří chtějí své ubytovací zařízení posunout dále
  • Pro ty, kterým chybí nové nápady
  • Pro ty, kteří jsou pohlceni provozem a nemají čas na kreativní činnost
  • Pro ty, kteří by ocenili parťáka , který jim pomůže plnit středně a dlouhodobé cíle
  • Pro ty, kteří chtějí definovat vizi podniku a nasměrovat celý tým jedním směrem
  • Pro ty, kteří chtějí zvýšit tržby díky jedinečnosti svého ubytovacího zařízení
  • Pro ty, kteří si chtějí hlavní prodejní kroky dělat sami, ale ocenili by občasnou výpomoc a radu
  • Pro ty, kteří chtějí přestat sledovat konkurenci a pořádně to rozjet po své vlastní ose

Pokud jste se alespoň v jednom bodě našli, je docela možné,
že nám to spolu bude klapat.